1. GRUPA – WARM UP
U ovu grupu očekujemo sve zainteresovane, čije trenutne sposobnosti u trčanju ne prelaze 100-400m, brzina nije bitna. Najčešće u ovu grupu spadaju gojazni, ili ljudi sa blažim zdravstvenim tegobama, uopšteno se malo kreću, teško dišu, ali su željni promena.
Šta nam je zadatak kod njih?
Najvažniji zadatak kod ove grupe nije prvenstveno trčanje. U ovoj grupi pre svega treba uspostaviti disanje, raditi mnogo više na pokretima, na obrascima kretanja uzimajući strogo u obzir njihov trenutni nivo. U prevodu ova grupa treba mnogo više da vežba, da šeta i tek posle kada optimizujemo pokrete i disanje i sve gore navedeno, mogu lagano da krenu sa trčanjem.
Kakve benefite će oni imati od programa?
Sigurna sam da na ovakav način neće ni jedan fitnes program da brine o vama. Pored programa za trčanje dobićete korisne savete kako da promenite i kako da ne nagomilavate više loše navike. Savete o disanju, o ishrani, o spavanju i o važnostima kretanja. Zašto sve to? Jer sve to utiče direktno na zdravlje, na nastanak povreda, na gojaznost i na loše raspoloženje.
Koje faze prolaziš?
  • test
  • uvodna faza – građenje bazne forme (2 meseca)
  • razvojna faza – građenje forme (2 meseca)
  • završna faza 5km bez stajanja ili čak i trka na 5km (2 meseca)
Ako ne uspe?
Može da se desi da ne uspe samo u slučajevima ako:
  • ne dolaziš redovno na treninge.
  • ne slediš instrukcije.
  • već u početku imaš stav NEĆE MI USPETI.
  • prekineš program.
  • si nestrpljiv i imaš prevelika očekivanja već u startu.
U suprotnom:
Na kraju programa trčaćeš 4-5km bez stajanja i bez problema i želećeš još. Prosto nećeš verovati da si to ti! Ovo će biti tvoj najveći uspeh u životu i to nije mala stvar!
2.GRUPA – ENDURANCE
U ovu grupu očekujemo sve zainteresovane, čije trenutne sposobnosti u trčanju se nalaze između 1500 I 3000 metara, brzina ni ovde nije bitna. U ovu grupu spadaju ljudi sa manjom viškom kilograma, bez zdravstvenih problema, osobe koje su vitalne ali još uvek neredovne u treninzima, ali spremni promena.
Šta nam je zadatak kod njih?
Najvažniji zadatak kod ove grupe postizati kontinuitet treniranja. zatim prelaziti postepeno na veći obim a u kasnijoj fazi i na dostizanje brzine. Endurance polaznici će na kraju programa trčati 10km ili 60 minuta bez stajanja zadihanja.
Kakve benefite će oni imati od programa?
Sigurna sam da na ovakav način neće ni jedan fitnes program da brine o vama. Pored programa za trčanje dobićete korisne savete kako da promenite i kako da ne nagomilavate više loše navike. Savete o disanju, o ishrani, o spavanju i o važnostima kretanja. Zašto sve to? Jer sve to utiče direktno na zdravlje, na nastanak povreda, na gojaznost i na loše raspoloženje.
Koje faze prolazi endurance polaznik?
  • test
  • uvodna faza – građenje bazne forme (2 meseca)
  • razvojna faza – građenje forme i razvoj snage (2 meseca)
  • završna faza na kraju sa eventualnom trkom na 5/7/10km (2 meseca)
Ako ne uspe?
Može da se desi da ne uspe samo u slučajevima ako:
  • ne dolaziš redovno na treninge.
  • ne slediš instrukcije.
  • već u početku imaš stav NEĆE MI USPETI.
  • prekineš program.
  • si nestrpljiv i imaš prevelika očekivanja već u startu.
U suprotnom:
Na kraju programa trčaćeš 10km ili 60 minuta bez zadihanja i bez stajanja. Želećeš da trčiš trke ili da trčiš više. Ovo će biti tvoj najveći uspeh u životu i to nije mala stvar!
3.GRUPA – FLYERS
U ovu grupu očekujemo sve zainteresovane, čije trenutne sposobnosti u trčanju prelaze 3000m i to ispod 20 minuta. Najčešće u ovu grupu spadaju ljudi prosečne vitalnosti, koji imaju već nekakvog trkačkog iskustva, ili su možda bivši sportisti.
Šta nam je zadatak kod njih?
Najvažniji zadatak kod ove grupe je rad na izdržljivosti i razvijanje brzine. Ovo postižemo koristeći različite sportske metode. Progresivno i pametno planiranje će im omogućiti prvi polumaraton u životu, a oni koji već imaju istrčan PM postće bolje prolazno vreme.
Kakve benefite će oni imati od programa?
Sigurna sam da na ovakav način neće ni jedan fitnes program da brine o vama. Pored programa za trčanje dobićete korisne savete kako da promenite i kako da ne nagomilavate više loše navike. Savete o disanju, o ishrani, o spavanju i o važnostima kretanja. Zašto sve to? Jer sve to utiče direktno na zdravlje, na nastanak povreda, na gojaznost i na loše raspoloženje.
Koje faze prolaziš?
  • test
  • uvodna faza – građenje bazne forme (2 meseca)
  • razvojna faza – građenje forme razvijanje snage (2 meseca)
  • završna faza na kraju sa polumaratonom ili trkom po izboru (2 meseca)
Ako ne uspe?
Može da se desi da ne uspe samo u slučajevima ako:
  • ne dolaziš redovno na treninge.
  • ne slediš instrukcije.
  • već u početku imaš stav NEĆE MI USPETI.
  • prekineš program.
  • si nestrpljiv i imaš prevelika očekivanja već u startu.
U suprotnom:
Na kraju programa istrčaćeš svoj prvi polumaraton 21km. Prosto nećeš verovati da si uspeo/la! Ovo će biti tvoj najveći uspeh u životu, najveća ponos i to nije mala stvar!
4.GRUPA – ROAD RUNNERS
U ovu grupu očekujemo sve zainteresovane sa visokim trkačkim ambicijama, a njihove trenutne performance su u okviru 1h:45′ do 2h:00′ na polumaratonu. Treniraju redovno već godinama i spremni su da treniraju po trenažnom planu 3-5 treninga nedeljno ili više.
Šta nam je zadatak kod njih?
Najvažniji zadatak kod ove grupe raditi na povećanju nedeljne satnice u treninzima, rad na izdržljivosti i na razvoju brzine. Koristeći razne elemente planiranja, specifične vežbe za izbegavanje povreda, uklapanje kompletnog procesa u njihov svakodnevni režim života. Planovi za ovu grupu stižu na nedeljnom nivou.
Kakve benefite će oni imati od programa?
Sigurna sam da na ovakav način neće ni jedan fitnes program da brine o vama. Pored programa za trčanje dobićete korisne savete kako da promenite i kako da ne nagomilavate više loše navike. Savete o disanju, o ishrani, o spavanju i o važnostima kretanja. Zašto sve to? Jer sve to utiče direktno na zdravlje, na nastanak povreda, na gojaznost i na loše raspoloženje.
Koje faze prolaziš?
  • test
  • uvodna faza – građenje aerobne izdržljivosti (2 meseca)
  • razvojna faza – građenje efikasne forme (2 meseca)
  • završna faza – takmičarski period – tapering (2 meseca)
Ako ne uspe?
Može da se desi da ne uspe samo u slučajevima ako:
  • ne dolaziš redovno na treninge.
  • ne slediš instrukcije.
  • već u početku imaš stav NEĆE MI USPETI.
  • prekineš program.
  • si nestrpljiv i imaš prevelika očekivanja već u startu.
U suprotnom:
Na kraju programa istrčaćeš svoje najbolje vreme na polumaratonu! bez stajanja i bez problema i želećeš još. Prosto nećeš verovati da si to ti! Ovo će biti tvoj najveći uspeh u životu i to nije mala stvar!
TRENINZI POČINJU 07.03.2024 U 19h na PROZIVCI!
PRIJAVE SU U TOKU:
  • Ako požuriš ostvaruješ 10% pousta prijavom i uplatom na račun udruženja do 10.02.2024!
  • Ako dovedeš još nekog zajedno ostvarujete 20%.
  • Ako vas je troje 25% i u slučaju da već imaš omiljeno društvo od 4 člana ostvarujete 30%!
Zapamti datum, prostudiraj koja grupa bi bila najbolja opcija za tebe i jedva čekamo da te upoznamo!